Ako postupovať v prípade poruchy alebo pri rozbití skla na okne?
Aj plastové a hliníkové okná a dvere sú produkty, ktoré nemajú večnú trvácnosť a nie sú nezničiteľné. V takomto prípade si pri výmene okien treba vybrať spoločnosť, ktorá si váži svojich zákazníkov a postará sa o nich prostredníctvom kvalitného servisu.
Zdroj poruchy
Zdrojov porúch okien môže byť nespočetne veľa. Ak vezmeme do úvahy faktory prichádzajúce zvonku, naše okno môže poškodiť padajúci konár, krúpy, ale aj deti hrajúce sa s loptou. V neposlednom rade to môžu byť (ako aj v prípade čelných skiel na aute) odletujúce kamene z cesty.
Druhým častým zdrojom poruchy okna býva nekvalitná stavba. Ak je tá postavená neodborne, veľmi ľahko sa môže stať, že za pár rokov celý dom poriadne „sadne“ a okná už nebudú namontované správne.
Neodborná montáž okien je hotový postrach. Je to vlastne taký instantný prípad predchádzajúceho bodu. Okno je namontované zle už od samého začiatku. Tomuto sa však vyhnete v prípade voľby okien INCON, pretože naši vyškolení pracovníci sú kvalifikovaní a vykonávajú odbornú a poctivú montáž.
Najčastejším zdrojom porúch je však chybná manipulácia. Aj napriek kvalitnému nemeckému kovaniu Winkhaus dokáže nesprávna a neodborná manipulácia poškodiť rôzne komponenty a znemožniť tak plnohodnotné používanie okna.
Porucha nemusí byť viditeľná
Práve poškodené kovanie je tým typom porúch, ktoré nie sú navonok tak viditeľné ako prasknuté sklo. Avšak, porušená môže byť aj vnútorná štruktúra okenných profilov. Následkom toho okno stráca požadované tesniace vlastnosti.
Nepúšťajte sa do opráv
Neodbornými zásahmi do okna môžete poškodenú časť znehodnotiť úplne. V horšom prípade sa vám môže podariť okno definitívne zničiť. Nikdy sa sami nepúšťajte do opráv a úkony spojené so servisom nechajte len na vyškolených pracovníkov.
Využite záručný a pozáručný servis
Služby spoločnosti INCON nekončia výrobou a montážou vašich nových okien. Náš záručný a pozáručný servis sa postará o všetky prípadné poruchy a chyby na vašich oknách. Stačí nás kontaktovať a následne podnikneme ďalšie kroky pre čo najrýchlejšie vyriešenie problému. Pre vašu maximálnu spokojnosť.